Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szíveslátás, vendéghányás...

Szíveslátás, vendéghányás...

Egy átlagosnál csinosabb lány naplója a BalatonSoundról

2019. április 16. - Szerda Úr

Timike kedves, aranyos lány, mint sokan ő is a messzi alföldről érkezett csodás fővárosunkba egy új, jobb élet reményében. Timi sosem volt buta lány, a szentpiripócspataji gimnázium legjobb tanulója volt, amikor is szülei határozott érvei ellenére beadta a jelentkezését az egyik egyetem média szakára. A vidéki nevesincs gimnáziumokból érkező elsős egyetemisták jellegzetességeit ő is magán viselte, így nem kicsit lepődött meg, mikor a gólyatábor első napján bugyira vetkőztették vagy éppen méretes kolbászokat toltak az arcába, mármint játék szempontjából. Később persze igazi kolbászokat is tologattak neki a fiúk, de ő még az általa is cinkesnek érzett nagyibugyijába kapaszkodva is megőrizte a méltóságát, s néhány apróbb villantáson kívül nem történt komolyabb esemény. 

balaton-sound-2018-csajok-1-1.jpg

Mire a reghét végére értünk, Timike teljesen alkalmazkodott a pösti életmódhoz, elkezdett tangát hordani, lábat meg hónaljat borotválni, meg olyan cuccokat amiket a többieken látott. Volt egy barátja is, a Jani aki dolgos legény volt és mielőtt összepakolta a cuccait, ezeréves kopott sporttáskákba, kint a mezőn meg is esküdtek egymásnak a naplementében, hogy örökké szeretni fogják egymást, majd ott romantikusan szerelmeskedtek a szalmabálák takarásában. Persze akkor még egyikük sem tudta, a vidékről egyetemre érkező emberek íratlan szabálykönyvének első törvényét, miszerint aki itt van, itt van, aki nincs az nincs, s egy hét nem sok, annyi nem telt el, hogy az egyik szintbulin, félrészegen egy olajos hajú szépfiú kúrja rommá Timikét a zöldre festett, vas emeletes ágyon. 

Timike eleinte még szégyellte magát egy picit, amiért megcsalta hőn szeretett párját, élete szerelmét, akivel már egészen nyolcadik óta jártak, de azok az új távlatok, amit a nagyváros, az egyetem és az új emberek jelentettek, azzal még Jani sem tudott versenyezni, pedig John Deere traktorja is volt. Később ez az élményszerzés tudatossá vált, nem csupán egyetemista bulikban, de a pesti éjszakába is hamar beleszokott, élvezte, hogy helyes férfiak hívják meg olyan koktélokra, amik árából otthon egy komplett bebaszás abszolválható, a szép ruhák, a fények, a csillogás és a véget nem érő bulik sorozata teljesen megrészegítette. 

Most, hogy negyedik szemeszterét végzi, s már nem kollégiumban, hanem albérletben él, három barátnője társaságában, úgy döntöttek, hogy együtt egy felejthetetlen bulival koronázzák meg a nyarat, amire mi lehetne jobb választás, mint a BalatonSound. Timike például még sosem járt a Balatonon, szerény szülei nem igazán tudták vinni üdülni gyermekévei alatt, de egyszer az egyik nagynénje elvitte a Tiszatóra, ami azóta is élénk, virágos, illatos emlékként dereng fel neki. Irigykedve tekintett azokra a Facebook posztokra, amelyeken fürdőruhás emberek ezrei között pózolnak szaktársai, s ámulattal tekintett azokra a színpadképekre ahol Tiesto is játszott. Tiesto volt a kedvence, mert otthon a falubeli kocsmában a fiatalok mindig azt rakták bele a zenegépbe, sokszor eltűnődött rajta, hogy milyen jól lehetne ezekre a zenékre táncolni úgy igazán, önfeledten. Timike nagyon tudott spórolni, mondhatni egész eddigi élete a nélkülözés jegyében telt, de mivel már tavaly elhatározta, hogy ő ezen a fesztiválon részt akar venni, így ennek megfelelően állította össze az évét. Először is kasszázott az egyik spárban, a diákhitelt óvatosban költötte és csak arra amire muszáj. Minden nap főzött, ha étterembe is ment sosem evett olyat ami ezer forintnál többe került, s a bulikban is inkább megvárta míg a fiúk hívják meg, mintsem súlyos pénzeket fizessen ki egy-egy fröccsért. Mellette néha behívták az arénába is az egyik cipőboltba, ha épp úgy volt ideje. Ruházkodni is csak turiból szokott, vagy ha tehetősebb barátnői meguntak egy-egy darabot, akkor azokat megörökölte, amiért cserébe a közös albérletet mindig rendben tartotta. 

Ahogy tavasszal megindult a jegyvásárlás, úgy szépen begyűjtötte a pénzt a többiektől, s elment a közeli jegyirodába, ahol mind a hármuk számára megváltotta a hetibérletet, s a blokkal együtt elrakta egy borítékba amit aztán az íróasztal kulcsra zárható fiókjába helyezett. A Heni, aki a szőke szobatársa volt, apjának van egy nyaralója Endréden, azt ott lesz majd a szállásuk. 

2018.07.04 - Első Nap

7:33
Nagyon izgatott vagyok, végre itt a nagy nap, hamarosan indulunk a száundra. A lányok még alszanak de nekem muszáj tennem-vennem, mert nem bírok a fenekemen maradni. 

9:00
Azt gondolom, hogy mindennel megvagyok amivel szerettem volna. Gyantázás kész, ruhák bepakolva, gyógyszerek rendben. Ideje lenne felkelteni a lányokat, 11:35-kor indul a vonat a Déliből. 

9:12
Heni kurvaanyázva, de végül felkelt, Zsani pedig Heni káromkodására. Picit idegesek, mert hajnalig buliztak, de ez engem nem zavar. Főztem nekik kávét, kaptak reggelipelyhet, szavuk sem lehet. 

9:30
Eltettem a jegyeket a táskámba, a csajok fürcsiznek, én már csak rájuk várok.

10:49
Elindultunk szerencse, hogy közel lakunk a Délihez, pár megálló metróval és már ott is vagyunk.

11:01
A csajok elszívnak egy cigit, én addig megveszem a jegyeket. Nagyon sokan vannak.

11:16
Nem akarnak adni jegyet a 11:35-ös vonatra, mert elfogyott a helyjegy. A pénztáros nő azt mondja, hogy az összes mai vonat tele van már. Nem tudom mi legyen. 

11:20
Megkerestem a csajokat, akik vettek egy üveg royal vodkát a kisboltban. Nagyon kiakadtak, de a Heni azt mondja, hogy vegyünk jegyet amire lehet, a többi majd megoldódik. 

11:30 
Sikerült jegyet vennem az automatából az éjszakai vonatra, de a Heni azt mondja, hogy szálljunk fel a 11:35-ösre és majd kidumáljuk. Félek az ilyen jellegű ötleteitől, még sosem sült ki belőle semmi jó.

11:35 
Úristen, rengetegen vannak. Szerintem mindenki ezzel a vonattal megy a fesztiválra. Megrekedtünk egy vagon ajtajában, de felfértünk. Még szerencse, hogy a Heni apukája vitt ételt a nyaralóba. 

11:40
Még nem indultunk el, embereket szednek le a vonatról. Félek.

11:53
ELINDULTUNK. ZAMÁRDI VIGYÁZZ JÖVÖK. Ezt ki is posztolom fészre. A csajok instengramot használnak, bár nem tudom mi az. 

11:58
Beértünk valami alagútba, nagyon izgalmas, még sosem voltam ilyenben. Ahogy beértünk a sötétbe a vagonban lévő fiúk felüvöltöttek, hogy szabad a csók és elkezdték tapizni a lányokat. Még jó hogy én a sarokban vagyok. 

12:30
Nagyon lassan megyünk, közben iszogatok a vodkából, de jó hogy hoztam magammal narancslét. Önmagában nagyon fúj. A fiúk idejöttek bepróbálkozni, de Heni elküldte őket. Néha jó, hogy ilyen nagyszájú. 

12:49
Csomóan cigiznek a vonaton. Tök gáz. Viszont már látom a Balatont. Gyönyörű. <3

13:30
MEGÉRKEZTÜNK. Igaz volt vagy húsz perc mire kiértünk a vasútról. Heni apukája eljött értünk autóval, ő visz át minket Endrédre.

13:40 
Heni apukája nagyon sármos férfi. Olyan ötven körüli, ősz hajú, de nagyon karbantartja magát. Olyan Dzsordzsklúnis. Nagyon cukin mosolyog.

13:55
Nagyon szép nyaralójuk van, hatalmas ház. Szerintem nagyobb mint a mi házunk. Két szintes. ÚÚÚÚÚÚúúúristen még medence is van. Hát ez haláli. Gyönyörű. Imádom a száundot. 

14:20 
Mindenki elfoglalt egy szobát, a csajok sminkelnek én beszéltem pár szót Heni apujával. Megkínált viszkivel, de nem kértem. Nem akarok sokat inni.

14:57
Végre indulhatunk, már nagyon izgatott vagyok. Nagyon sok ember mászkál mindenfelé. A csajok sortban és bikinifelsőben jönnek. Lehet, hogy meleg van de szerintem túlzás. Én a hátizsákomba pakoltam egy pulcsit is azért. 

15:12
Látom a bejáratot. Úristen. Rengeteg ember van itt, sokan egy szál semmiben és mindenki bulizik, iszik. Nagyon tetszik a látvány. A csajok is be vannak zsongva. Elfogyott közben egy másik üveg vodka is, de azt bekevertem egy dobozos narancslével. Egész finom. :) 

15:30 
Még mindig sorban állunk, de szól a zene és mindenki mosolyog. Már most imádlak száund! Csinálunk egy közös szelfit. 

15:58
Bent vagyunk! Kell pénzt tenni a karszalagunkra és már mehetünk is. Remélem húszezer forint elég lesz vasárnapig. A Zsani százezret hozott. Nem tudom honnan van ennyi pénze. 

16:06
Egy srác megfogta a fenekem míg sorban álltunk. Nevettek ezért én is nevettem, de azért annyira nem tetszett a dolog. Remélem nem lesz sok ilyen. 

16:12
Ezek a pénzes intézők nem túl kedvesek. A csaj úgy felhúzta a szemöldökét mikor nyújtottam át borítékban a pénzt, hogy tök kellemetlen volt. Nem értem.

16:27
Végre mehetünk bulizni. A csajok a Heineken Beachen akarnak kezdeni, majd onnan nagy színpad, nyolckor meg bemegyünk Punanny-ra. Alig várom mert a kedvenc számom tőlük az Élvezd! Séta közben felhívom anyut, hogy minden rendben, ne aggódjon. 

16:38
Úúú, ez de jó ötlet. Ilyen stégen van a buli és körbe az emberek pancsolnak és táncolnak. Zsani, Heni és én körbe állunk és úgy táncolunk. #festivalfeeling

17:32
Sokan mondják, hogy kell nekik egy feles, vagy valami ahhoz, hogy ellazuljanak buliban. Nos én alkohol nélkül is tudok bulizni, teljesen átadtam magam a táncnak és hopp elrepült egy óra. Lassan indulunk a nagy színpad felé, de Heni valami izmos palival táncol. Zsani nem örül neki. 

17:40
Zsani elrángatta Henit, hogy induljunk, Heni ezen nagyon megsértődött. Mire a nagy színpadhoz értünk persze már kibékültek. Hihetetlen, hogy minden apróságon össze tudnak kapni. 

17:46
Nem ismerem ezt a sztereópálmát, de jó zenéket csinál, teljesen felspanol az ütem és csak emelem a kezem és forgatom a csípőm. Csodálatos érzés. Többezer ember, tánc, napsütés, Balaton, száund! <3

19:00 
Heniék elmentek ásványvízért, én itt maradtam. Idejött egy fiú, hogy meghívhat-e egy italra, de úgy tettem mint aki nem érti. Szerencsére hamar elment. 

19:13 
Még mindig itt állok és kicsit ideges vagyok, mert a csajok még sehol.

19:26 
Most értek ide, azt mondták, hogy nagy volt a sor, de leszúrtam őket, hogy legalább az üzijeimre válaszoljanak. Henin kezdem látni, hogy kezd berúgni. 

19:58
Nagyon sok ember van az Arénában. Az első sorba szerintem már esélyünk sincs odajutni, pedig úgy szerettem volna onnan hallgatni az Élvezd-et. Biztos jó pali aki énekli, ha ilyen hangja van. 

20:23
Érdekes zenéket játszanak, még sosem hallottam ezeket. A tömeg énekel, de én azt hittem, hogy nincs ennyi számuk.

21:36
Kicsit csalódás volt, oké elénekelték a kedvencemet, de picit többet vártam. Sebaj, ezt is elmondhatom, hogy én már láttam a Punnany-t élőben! <3 

22:01
A csajok át akarnak menni Pixára, de én valahogy már nem annyira szeretem a mulatószenét. Otthon folyton ilyenek szóltak. De végülis miért ne? Egyszer van száund!

22:41
Vettünk innivalót, én egy cidert kértem. Eszméletlen rablás ezek az árak. Megint megfogta valaki a fenekem, de Heni azt mondja, hogy ezt el kell engedni. 

23:00
Ez a Pixa nem is mulatós, hanem ilyen diszkós zenét játszik! Nem értem, mert meg mertem volna esküdni, hogy ő énekli a bulibárós számot. Nem is rossz amúgy, tök jól lehet táncikálni a zenére. 

23:23
Kezdek fáradni, de a csajok szerint csak most fog indulni a buli. Még jó hogy hoztam pulcsit mert kezd cidri lenni. 

23:55
A Heni nagyon durván részeg. Dobálja magát, meg pucsítgat mindenféle fiúknak azok meg élvezik. Tök nem szép dolog, mikor egy felnőtt nő így tárgyként tekint magára. Zsani is egyetért velem. Azt mondja, hogy meghív egy pálinkára. Úgy vagyok vele, hogy legyen. 

00:30 
Heni elment egy sráccal táncolni az arénába, Zsanival ketten maradtunk. Ő is fáradt, ásítozik, de azért táncol. Én is fáradok, de azért nagyon élvezem. 

00:49
Közben bejöttünk Majkára. Ez is milyen hejes fiú. 

01:31
Nem nagyon ismerem ezeket az előadókat, valami Viktória nevű DJ is lesz, ha már magyar nézzük meg azt, mondtam a Zsaninak és megírtuk a Heninek, hogy ott leszünk.

02:12
Ez a Meccer Viki elég extrém ruhában van. A fiúk meg csorgatják a nyálukat. Tök gáz szerintem. 

02:30
Zsani élvezi, de nekem nem jön át ennek a buta libának a zenéje. Tuti csak a melleivel tudja eladni a zenéjét, a felvevő piac megvan rá... Első feketepont. Ejnye.

03:12
Heni előkerült, de nincs jól. Nagyon része és nincs jó kedve. Azt mondja, hogy menjünk haza. Mindenki egyetért. 

03:32
Egy végtelenség kiérni innen. Most két lehetőségünk van, egy órát sétálunk, vagy taxizunk. Nyolc kilóméter nem olyan sok, én otthon minden nap legyalogoltam annyit, de Heni szerint gyalogoljon a kurva, narancsbőrős picsájú redvás anyja. Jelentsen ez bármit is. A Taxi viszont horror. Konkrétan tízezerért akar elvinni minket. Úristen!

03:42
Egy másik taxis már csak nyolcat mondott. Én sokallom, de a csajok már nagyon mennének. 

03:50
Egy harmadik elvisz minket hatezerért. Vissza se kérdeztem. Összeraktuk hárman a pénzt és úton a szállásra. Kezd felkelni a nap. Nagyon szép.

04:05
Itt vagyunk a nyaralóban. Nem mondom, hogy így képzeltem el az első száundom napját, de azért jól éreztem magam. Ma pihenek egy nagyot és holnap mindent beleadunk. 

2018.07.05 - Második nap

13:01
Húúú, hát én ennyit mostanában nem aludtam. A csajok előbb keltek fel, ami azért ritka. Lent egy JBL-ről nyomatják a zenét és napoznak. Csatlakozom hozzájuk. 

13:10
Főztem egy szupcsi láttét. Ilyen kapszulás kávéfőző van itt mint a tévében. Tök jól néz ki ahogy réteges italt csinál. Fel is rakom facebookra ahogy iszom a medence mellett. Mi is legyen a kép címe? Mondjuk love, cofé and sound <3. Tökéletes. :) 

13:25
Sosem szerettem mikor a lányok ilyen szexuális témákról beszélgetnek. Most Heni éppen azt magyarázza, hogy mekkora fasza volt a tegnapi srácnak, meg hogy milyen büdös volt. Undi. 

13:50 
Rajzoltam egy szívecskét a csípőcsontomra naptejjel. Tök jól fog mutatni, ha ott nem barnul le. :) 

14:01
Heni és Zsani elég szabadszelleműek. Most kitalálták, hogy nudiban napoznak, mert olyan jól idesüt a nap. Eleve olyan apró tangában vannak, hogy lebarnulnának úgyis, nem értem mire fel ez a direkt magamutogatás. Meg is kérdeztem, de erre azt mondták, hogy azért, mert, hogy a fiúk undorodnak attól, ha lehúzzák a bugyit és ott van a csíkja? Ez vajon igaz lehet? Tavaly nagyon szépen le tudtam barnulni a naponés valóban nem volt túl szép ahogy a cicim teljesen fehér volt. Bár Jani nem panaszkodott még nekem ilyenért. Lehet, hogy meg kéne fogadnom a tanácsukat? Még átgondolom.

14:12
Végülis mi baj lehet? A szomszédok nem látnak be, a csajokkal mindig látjuk otthon egymást ruha nélkül, vagy fehérneműben. Leveszem a bikini felsőmet, de a bugyi marad!

15:40 
Uhh, nagyon jól esett ez a napozás, tiszta forró a bőröm. Veszek egy frissítő zuhanyt és elkezdek sminkelni. Ma nagyot akarok bulizni. 

16:47
Én végeztem, de a csajok még mindig készülődnek. Egy élet is kevés nekik... Addig nézem a facebookot és eszek az ebédből.

17:28
Most készültek el. Persze a kapuból vissza kellett futni egy sokadig felsőért. Nem hiszem el. TÁNCOLNI AKAROK!

17:35 Ideért a taxi. Kicsit problémásnak gondolom, hogy egy csomó pénzt ki kell fizetni ezért. Nem értem miért nem lehet menni busszal, vagy valami.

17:50
Itt vagyunk Zamárdiban, de a csajok szerint még felesleges bemenni. Találtunk egy kedves kis kávézót, iszunk egy rozéfröccsöt. Tök buli. 

18:20
Elindultunk befelé, most egész hamar be tudtunk menni. Lesz ma kezdet fiai, meg halott $. Imádom. dedmáni forever!

18:34
Heni megint találkozott a tegnapi sráccal. Elsőre nem örültek egymásnak, de most már smárolnak. Ahh Heni, de utálom, hogy ilyen ribanc tudsz lenni. 

18:43
Zsanival arra jutottunk, hogy odamegyünk a pancsolós részhez ahol vannak kanapék. Zsani meghívott egy apróspiccre tök jól néz ki, ilyen narancsok vannak benne, de picit olyan az íze, mint a narancshéjnak. Azért megiszom, biztos jó drága volt. 

19:02
Idejött két tök hejes fiú, csapni nekünk a szelet. Zsani adja a rideget, de közben meg féloldalasra tartva a fejét, csavargatja a haját. Dani és Peti, mindketten a médiában dolgoznak váci utcán. Biztos jól keresnek. Ez a Dani gyerek nagyon próbálkozik, de Zsani egyelőre ügyesen hárít. A Peti hoz még egy kör ilyen spicces innivalót. 

19:20
A Dani rágyújtott egy cigire, nem tudom miért de tök megkívántam ahogy így karikákat fúj a füsstel. Kértem tőle egy szálat. Néha rágyújtok. 

19:31 
Visszaért a Peti négy ilyen narancsos spiccel. Azt mondja, hogy egy pusziért odaadja. Kapott egyet a fülére. Olyan kis hülye. 

19:50 
A Peti sokat mesél a médiáról. Tök érdekel mert én is abban szeretnék majd dolgozni. Azt mondta, hogy tud segíteni ha érdekel, hogy mondjuk a mokkában dolgozzak reggel. Kérdeztem, hogy a viva+-ra nem tudna e de nem ismeri ezt a csatornát. Mondjuk én is régen néztem, de a kedvencem belőle az amikor listát csinálnak a legjobb klippekből. Régen mindig arra táncoltam otthon. <3

20:12
Mondta a Peti meg a Dani, hogy nekik most be kell menniük a VIP-be, mert ott van a sok tévés ember. Mondták, hogy ha megadjuk a számunkat, akkor később esetleg lehet, hogy be tudnak vinni, de nem ígérnek semmit. Tökre úriemberek, persze bennük van a huncutság. A szépszemű Peti megölelgetett és nem fogta meg a seggem! A Dani se a Zsaninak, de úgy tűnik, mintha ő ezen meg lenne sértődve. 

20:27
A Heni sírva jött ide hozzánk. Kérdeztük, hogy mi a baj, de nem akarja elmondani, csak azt, hogy ez a srác egy faszfej. Nem tudom, hogy tudnánk megvigasztalni. Zsani megkért, hogy hozzak két apróspiccet. Akkor már kérek én is még egyet.

20:41
Végigálltam a sort, de ÚRISTEN ez a három ital többe került mint ötezer forint. Most vagy innentől csak vizet iszok, vagy kölcsön kell kérnem. Hogy őszinte legyek egyiket se nagyon akarom. 

20:50
A Heni végülis krokodilkönnyek között elmondta, hogy hát izé, szóval leszopta a srácot hátul, a srác meg miután végzett ellökte és mondta, hogy kösz majd elviharzott. HÜLYE BUNKÓ!

21:01
Sajnos nem értünk ide a kezdet fiai elejére, de azért még a közepén itt vagyunk! HÉÉÉÓÓÓÓÓÓÓ - HÉÉÓÓÓ <3

21:20
Tudományos tapasztalat: A partisátrak teljesen mindegy, hogy mekkorák, ugyanúgy megfogják az izzadtság és pukiszagot. Undi. 

21:40 
Ha nem lenne ilyen szag, csodálatos lenne a tény, hogy ennyi ember itt bulizik. 

22:15 
Kezdek egyre jobban elfáradni, nem értem, hogy bírja mindenki ennyire. A Dani szerint szpídet kell enni, de én nem igazán tudom mi az. Heni is fárad és azt mondja, hogy szerezzünk valahonnan. 

22:33
Zsani leszólított egy srácot, hogy tud-e adni esztázit. Vagy mit. Ilyen kis gyógyszer alakú fehér bogyóka, mindenkinek jut egy. Én nem mertem bevenni, de a lányok addig erősködtek, hogy jó lesz, míg végül bekaptam. Egyelőre nem érzek semmit. 

23:11
Picit rosszul lettem, de nem vészes, szerintem csak a tömeg miatt, mert nincs levegő. Ez a szám viszont nagyon jó, azt éneklik, h láv-láv-láv meg számmer. Én is ezt érzem. 

23:58
Eszméletlen ez a parti, mindenhol gyönyörű emberek, tánc és tánc! Sosem akarok hazamenni.

2018.07.06 - Harmadik nap

12:31
Nem tudom, hogy kerültem a szállásra, de nagyon kimerülten ébredtem. Halványan rémlik, hogy taxiztunk és az is, hogy nagyon jól éreztem magam, de nem igazán áll össze a kép. Először rosszra gondoltam, de mivel pontosan úgy voltak összehajtva a ruháim, ahogy én szoktam így biztos nem lehetett nagy gond. Csak kimerült vagyok. 

12:49
A csajok még alszanak a helyükön, egyik sem hozott haza egy fiút sem, pedig nagyon rémlik, hogy mindketten tették a seggüket, de most egyedül vannak. 

12:55
Főztem kávét, csinálok reggelit és elpihenek a kertben egy jó könyvvel. Élet másképp - Váltsd valóra az álmaidat Oravecz Nóritól. Ezzel nem lehet mellélőni. 

15:12
Úgy néz ki, hogy picit bealudtam, mert a csajok keltettek fel, viszont tök szépen barnultam és a tegnap felrajzolt szívecske és szépen látszódik.

15:40
Ezek megint hisztiznek és egymással üvöltöznek a fürdőben. Nem tudom mi bajuk van.

17:20
Eddig kellett vígasztalni Henit, mert Zsani nagyvalagú ribancnak hívta, akit senki nem fog "megdugni". Most mind a ketten duzzognak és elkezdtek vedelni. Nekem már alig van pénzem, így én is lehúztam párat a csokis fütyülősből. Nem is rossz.

18:00
Végre elindultunk. A lányok taxival mentek, én gyalog. Mondtam, hogy nem tudok beszállni taxiköltségbe. Erősködtek, de egyszerűen nem értik meg, hogy nekem erre nem tellik. Amúgy is 8 kilóméter nem olyan sok, otthon is sétáltam ennyit hazafelé a majorból. 

19:03
Már nincs sok hátra, sokan sétálnak a part felé. Innen nézve...

Vége.
Vége?

vendeghanyas_patreon_big.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vendeghanyas.blog.hu/api/trackback/id/tr4414078981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2019.04.16. 17:26:05

Nem tudom, de nekem ez valahol... elkúrt szomorú.

Burgermeister 2019.04.16. 20:57:04

pont igy van a vidékipicsákokkal

PartyMikee 2019.04.17. 07:57:10

Vannak még ennyire "vidéki" csajok?

SunChild 2019.04.17. 10:54:06

Hol marad a mocsok a postból? :):)

banshee 2019.04.17. 13:06:24

Ez egy karikatúra, fiúklányok. A műfaj jellegzetessége, hogy bizonyos részleteket felnagyít, másokat meg eltüntet.

Nem kell ezen fennakadni, béke van és szeretet...

hányvendég 2019.04.17. 14:07:42

@banshee: Így-így, és ráadásul remek paródia! Tökéletes görbe tükröt mutat azoknak a nőt csak fotosopolt képen látott, pinára éhes puhapöcsűeknek, akik abban reménykednek, hogy legalább egy vidéki kiscsaj a farkukra akad majd egyszer, mert azok annyira naivak, hogy náluk még lehet esélyük.

Nekik rossz hírem van: nincs. A poszt ettől még telitalálat.

scsaba1 2019.04.17. 15:49:45

Hát ezt most csak annyira volt vicces, mint amennyire a Mi kis falunk...

Májki meg Andris, az kell a dolgozóknak!

ezmegmilehet 2019.04.21. 12:52:11

Szép munka Testvér!
Hűsítő nedű minden szava! ;)
süti beállítások módosítása