Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szíveslátás, vendéghányás...

Szíveslátás, vendéghányás...

legitimált pedofília csehországban

2018. január 31. - Szerda Úr

Aztakúrva és basszamegabüdösrossebb szavak, mutáció és kombinációi hagyták el szárazra repedt ajkamat azon a pénteki éjszakán amikor a prága egyik belvárosi bárjában ülve a hatodik sör után azon gondolkoztam, hogy csupán az érzékeim csalnak meg, vagy körülöttem mindenki vak.

00137034.jpeg

Egyszerű hétvégének indult, s nem igazán sejtettem, hogy a címben tárgyalt élményekkel térek haza pirospaprikával megszórt hazánkba. Négy napot töltöttem Prágában pár hete és ki voltam éhezve az új dolgokra, élményekre azt viszont nem vártam, hogy a pedofilok mekkájába csöppenek. Miután a kötelező látnivalókat letudtuk, párommal beültünk egy Karaoke bárba, egész konkrétan a Poison Rock Karaoke Cocktail Bar-ba, hogy beverjünk pár sört és nézzük ahogy thai turistalányok, seggrészegen üvöltik a bonjovitól az iccmájlájfot. A kiszolgálás kellemes volt, a sör pedig hideg és finom. A magam részéről még néztem volna a magukat produkáló, szoknyájukat direkt feldobáló lányokat, a szar kiejtés sem zavart, de már hajnalhoz közel voltunk, fáradtak is voltunk, így útba vettük a szállásunkat, de mivel tetszett a hely, biztosak voltunk abban, hogy ittlétünk alatt még visszatérünk.

Másnap egy helyi ismerőssel mentünk olyan helyekre amik a turisták elől rejtve maradnak, ezek részletivel nem is untatnék senkit, hiszen a felfedezés öröme és tapasztalata sosem írható le úgy igazán, az viszont már annál inkább, hogy a kevésbé frekventált helyeken egyre több fura párost láttunk. Ötvenes pocakos figura, húszéves emónak öltözött gyerekkel kézenfogva. Öltönyös, kinyalt, kéjencfejű fickó, egy nálad minimum tizenöt évvel fiatalabb sráccal akinek hatalmas, lila mokka van a bal szeme alatt. Fura volt. 

Szépen telt az este, minden jól is alakult, s úgy döntöttünk, hogy már együtt visszamegyünk a Poisonba, beszélgetünk, piálunk ha úgy alakul akkor még énekelünk is, de ami ott fogadott, arra már tényleg nem voltak szavak. 

Egy alig tizenötéves vékony, nyüzüge fiúcska énekelt Rihannát, ami már eleve fura este 11-kor, ám az, hogy a dal végén egyedül egy kopasz, pocakos, fickó tapsolt, az végképp kétségekre adott okot. Először csak azt hittem, hogy elvált apuka, láthatáson próbál jófej lenni a fiával, de folytonos vállsimogatás, majd később combra csúsztatott húsos ujjak hamar realizálták bennem, hogy itt szó sincs apa-fia programról;

ez a csávó konkrétan a szeretője lehet.

Ki is mentem az utcafrontra cigizni, ahová alig pár perccel később ők is követtek. A fiatal srácot az idős megkínálta cigivel, sőt mi több hármat is elszívott zsinórban. Oké cigizni nálunk is cigiznek a tinik, nincs ezen semmi meglepő, de ahogy a cigaretta szájbaillesztése során az idősebb megnyalta a szájat szélét és sokatmondó kéjes mosollyal bámulta a fiatalt, az már nálam is kibaszta a biztosítékot. Azonnal visszamentem az ismerősünkhöz, aki helyi állampolgár, s kérdeztem, hogy mi a fasz van itt, mert ez nem normális az biztos.

Ő elmondta nekem, hogy Prágában rengeteg olyan utcagyerek él, akik meleg prostituáltként élik a mindennapjaikat, de amit én láttam az több, mert valószínű konkrét kitartott kapcsolat lehet, amelyben az idősebb férfi folyamatosan ellátja a kissrácot. Kérdeztem, hogy tán' nem kéne hívni a rendőrséget? Ő csak lepisszegett, hogy egyrészt nem foglalkoznak velük, másrészt viszonylag elfogadott szituációról beszélünk, mert míg az ilyen fiatalok akár utcai, akár folyamatos prostitúcióban vesznek részt, addig sem lopnak az utcán és ez bárhogy is vesszük egyéni döntés kérdése. Én nem tudom, hogy mások, hogy vannak vele de ha én ilyet látok Magyarországon, első ízben baszom rá az asztalt a pedofil buzijára, de itt szó sem volt ilyenről. Közben csak gyűlt a nép a helyen, mindenki ivott, énekelt és jól érezte magát, s közben a fiatal srác minden fél órában énekelt egyet, amit a közönség immáron kedélyesen fogadott, tapsolt és ujjongott. A lelkesedés csak akkor tört meg egy pillanat töredékéig, amíg mindenkinek jó mélyen az agyába nem vésődött, hogy ki mellé is ül le, akkor szimplán elfordították a fejüket. Nem bírtam tovább és megkérdeztem a pultosokat is, hogy esetleg nem kívánnak tenni valamit, vagy most mi a fasz van, de lehűtöttek, hogy ez tök normális és amúgyse nagyon ugráljak, mert a csávó valami helyi pénzesmenő akinek nem fog gondot okozni, ha rám kell hívni néhány gorillát, hogy elintézzék a valagamat. 

Utolsó erőmmel még végignéztem a fiatal srácon, láttam ahogy minden simogatás alatt megfeszül a combja és a karja, összeszorított szájával, erőltetetten pártfogójára mosolyog, s újabb rövidet kér, miközben még egy számot választ a karaokefüzetből. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vendeghanyas.blog.hu/api/trackback/id/tr9813620590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nagylevin 2018.02.01. 12:38:26

A felháborodásod jogos lehet...de az köz-ingerküszöb már jóval magasabban van... :)
süti beállítások módosítása