Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szíveslátás, vendéghányás...

Szíveslátás, vendéghányás...

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ S H _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ S

2012. április 17. - Szerda Úr

hát nem sikerült megfejteni a feladványunkat, így a telefonszámokat senki nem kapja meg, de azért elárulom vizsgatételemet, ti is nevethessetek, mint én amikor kihúztam.. majd a héten írok róla posztot is, csak csütörtökön színházi fellépésem van vazze...

a megoldáshoz görgess le!

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

biztos, hogy tudni akarod?

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

nem gondoltad meg magad?

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

ˇ

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ S    H _ _ _ _    _ _ _ _ _ _ _ _ S

V E G E T Á R I Á N U S    H I D E G    S Z E N D V I C S

A bejegyzés trackback címe:

https://vendeghanyas.blog.hu/api/trackback/id/tr44456737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skodakék Fábia 2012.04.17. 15:47:44

Komoly vizsga lehetett...

Spiritmonger 2012.04.17. 19:41:43

pászmeh...ezért gyulabá azonnal ütne a szent vascsővel...

Rafkóblog 2012.04.17. 20:50:44

eléggé mellélőttem ... mondhatni gecire :) ... Szerda, aszittem a tibi posztja kapcsán a "homárra" gondolsz ;)

micsoda? 2012.04.17. 22:26:24

Nahát! Ebből is meg lehet bukni?:))))

Lacusru 2012.04.18. 00:23:26

Azért annyira nem tűnik egyszerűnek a feladat... kérdés milyen alapanyagok álltak rendelkezésre!
Persze ebben az országban a vendéglátósok java részének lövése sincs arról, mit is takar a "vega" pontosan.

Kedvencem, és legtöbbször felvisítok a röhögéstől, mikor a vega ételekhez beírják a rántott sajtot :-)

Rafkóblog 2012.04.18. 09:11:40

Mi a különbség a között, hogy valaki nem eszik húst, vagy abszolút semmilyen állati eredetű táplálékot nem vesz magához? Olvastam már erről, de mivel nem érint, hamar passzív tudássá vált. De az is lehet, h elfelejtettem... :)

D4M13N 2012.04.18. 21:04:56

Tudtam én,hogy vegetáriánus hideg csak az a fránya szendvics nem volt meg.Tehát kérem Vivi 2/3 telefonszámát:D

_fogtunder_ 2012.04.19. 16:56:30

@D4M13N: majd szólj, hogy mennyi idő volt kitalálni a maradék 1/3-ot :D

D4M13N 2012.04.19. 21:21:34

@_fogtunder_:
ezer meg egy éjszaka körül saccolnám:D
de csak mert lassabb vagyok az átlagosnál

MargieM 2012.04.22. 01:30:17

Ez durva. Mondjuk ami ütős benne az az hogy ez vizsgatételnek látszatra kevés, de ezzel is meg lehet szenvedni...
süti beállítások módosítása