Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szíveslátás, vendéghányás...

Szíveslátás, vendéghányás...

Szar ügy...

2012. március 21. - Szerda Úr

Két héttel ezelőtt megünnepeltük a spanokkal a születésnapomat. A rengeteg kokain, kurvák és alkohol miatt, amit egyébként a Gyula küldött ajiba, most keltem csak fel, elnézéseteket kérem de hát, egyszer egy évben megérdemlem.

Naszóval ma egy felettébb kényes témáról fogunk beszélgetni, ami nem más mint az emberi igénytelenség, higiénia. Kezdjük azzal, hogy a szerző abszolút nem hímsoviniszta, nőgyűlölő, sőt mindennél jobban imádja őket és a feminizmus eltökélt híve, első sorban gyalogol, ha SlutWalk van készülőben és kiáll azért, hogy a nőknek is vannak jogaik. Persze ettől még kibaszottulkurváraigénytelenmocskok tudtok lenni néha, már elnézést a kifejezésért ugyanis, a héten már másodszorra jöttek megcsinálni az irodaházban a női wc-t, ugyanis egy kedves, sajnos számunkra ismeretlen tettes, képes volt több ízben is absztrakt művészetet gyakorolni a wc falán, emberi fekáliával. Kéremszépen ez annyit jelent, hogy összekente a falat szarral. Erről viszont nekem is eszembe jutottak a régi szép idők mikor minden rendezvényre wc-s nénit kellett fogadnunk, ugyanis a nagyonkedves hölgy vendégeink, akik a porondon dámát játszva parádéznak, a mosdóban nem képesek kulturáltan kakálni.

Az egész sztori úgy kezdődik, hogy volt egy barátnőm annó, aki PTE-s volt és a jakabhegyi koleszban lakott (még a felújítás előtt) és egyszer mentem hozzá egy hétvégére és ott a jakabhegyi koliban egy csaj úgy mutatkozott be nekem, hogy "Szia Anna vagyok, egyszer beszartam a csap alá". Pont. Jó megmondom őszintén a csajt tutira nem így hívták, már nem emlékszem rá, de én köpni nyelni nem tudtam, viszont akkori barátnőm később felvilágosított és most nem a szexuális téren, hanem elmesélte, hogy a csaj valami szintbulin frankón, a jó kis jakabhegyi kolesz közös mosdóinak és fürdőinek elején található kézmosó csap mellett elterülő nagy kihasználatlan térre fektetett egy kábelt, majd mint aki jó végezte dolgát, bokáig letolt nacival elterült mellette és reggelig fel sem kelt. Azóta mindenkinek így mutatkozik be, mert úgyis kiderülne róla. A probléma onnan indult, hogy a csaj egy dekoratív, összességében szép igényes csajnak nézett ki. De itt még nem áll meg a sztori, hiszen mint felszolgáló az éttermi wc-kben annyimindent láttam, amit szerintem egy lánykolesz is megirigyelné, pedig hallottam onnan is cifrákat.

Nemtudom emlékeztek, de múltkor írtam egy nőnapi posztot, nem akartam ilyen szarul, elrontani a nők eme jeles ünnepét, de most, hogy már vége, gond nélkül elmesélhetek róla minden szarságot. A Hajnalka Panzió WC-je egy egyszerű elrendezésen alapult, négy darab egymás mellett álló, zárható fülkék, egy hosszú tükrös pult, amin négy darab kézmosó volt, konnektorokkal ellátva. A mosdókban komoly szellőztető rendszer dolgozott azon, hogy a kaksiszag, hamar elszálljon, mégiscsak úrihölgy vendégeink vannak. Hát mi más bizonyítaná ezt jobban mint a nőnapkor megjelenő tömeg, akik a női kakiló szekciót, konkrétan egy groteszk, dekorációval díszítették fel, amihez képest a SuckerPunch kiagyalói elbújhatnának a fantáziájukkal, ugyanis a virágfűzérekkel díszített budit, teleaggatták használt, azaz VÉRES tamponokkal. Még arra is ügyeltek, hogy megfelelően rögzítsék a dekorációt, így esélytelen lett simán levágni azokat, az egész vágottvirágos fűzért, ki kellett dobni a picsába. De ha még csak kettő, vagy három ilyen vattapamacs lógott volna, akkor oké, de nem, legalább húsz, amit nekem nem magyaráz meg senki, hogy egy oldalbordából szakították ki az összes véres madzagot neeem, szépen valaki elkezdte, aztán a többi meg utánozta. Mondjuk ladygaga óta, nem csodálkozom ilyeneken, de érted, abban az időben még csak rihanna ugrált azzal az esernyővel, aza pókerfészes szám sehol nem volt. Mindegy, ugorjunk, vérestamponfűzér megvolt, gratula a készítőinek.

Aztán akadnak, látens művészlelkek is akik, belső énjük kivetüléseit nem képesek máshogy elképzelni, mint úgy, hogy bélsárral graffitizzék össze a tükröket, kilincset, a falat és valahogy ezek a történetek közül sem a férfimosdóban történik, hanem mind a nőiben. Apropó kilincs. Azt olvastátok, hogy valami sutyerák a tévében kiverte a brokiját és rákente a kiskölykök millióit a kilincsre? Mindenki fújjogott, meg minden, pedig szerintem a kakival való festés se kevésbé visszataszító, csak erről nem beszélünk, mert eljutottunk oda, hogy a sperma kevésbé tabu, mint amit kitolunk a kakilónkból. Arról vitatkozni, hogy melyik jobb, én nem akarok.

És akkor eljutottunk oda is, hogy miért mondom ezt, meg hogy jön ide egy vendéghányós blogra egy ilyen szar sztori? Hát úgy, hogy a vizesblokkok azok úgymond publik helyiségek, bárki bemehet és jogosan várja el egy újonnan betérő vendég, hogy ő is tiszta ülőkére tehesse le a zsíros formás valagát popsiját, ha pedig egy előtte arra járó, egyén összepiszkolta konkrétan fekáliával, akkor bizony ez az új vendég, panaszkodni fog, méghozzá egy olyan dolog miatt, ami kivételesen nem az étterem hibája. A jóhiszeműség és a józan ész számomra azt diktálja, hogy aki képes elmenni, egy viszonylag kulturáltabb étterembe, az képes kulturáltan szarni is, de sajnos nemegyszer letörték a szarvamat és mindig az ellenkezője derül ki. Ez egy kérdést von maga után mégpedig, hogy minden vendég után küldjünk egy takarítószemélyzetet a budiba? Mert az a legmegalázóbb dolog lehet, hiszen ha én már úgy is tudom, hogy a vendég nem képes abba a bazinagy lukba beleengedni a szart, akkor az nem jelenti azt, hogy mondjuk az étterem többi vendégének is tudnia kell, mert egy felmosóvödörrel, mászkáló néni látványa a budiba, az azért árulkodó na. Persze tudom, lehet alkalmazni wc-s nénit, de az már a plussz-költségen kívül alapba sok ember számára visszataszító, hiszen kevés ember képes úgy kakálni, hogy a fülke előtt ott vár egy gumikesztyűs Consuela, aki amint kiléptünk a fülkéből, már megy is be takarítani. Tudom nagyobb helyen vannak, de Ti úgyis ilyen paraszthelyekre szerettek járni, aki Operabálba jár, az baszik elolvasni a blogomat.

A féknyomok a wc-csészén az már számomra nem is meglepő, azt tudom, hogy indiában nem ismerik a wc kefét de eddig azt hittem, hogy Magyarországon igen, mondjuk nem ez az első, hogy tévedtem. A földön a pisi sem meglepő számomra, igazából csak arra vagyok kíváncsi, hogy ezt a nők hogy hozzák össze, mert így hirtelen sehogy sem tudom elképzelni, hogy mondjuk guggolnak a lehajtott wc-n és a csiklójukat két ujjal fogva céloznak, hogy vajon eltalálják az ajtót? Vagy nemtudom, egyszer ki akartam deríteni, egy laptop illetve egy webkamera segítségével, de a főnökasszony kirúgással fenyegetett, szóval inkább hagytam a dolgot és hívtam telefonon a 'Zicát, aki mély sóhajjal vette tudomásul, hogy újabb szar nap, újabb szar meló, újra szaros a fal a nőivécében....

 

ui: akinek nem inge, annak jürgen...

A bejegyzés trackback címe:

https://vendeghanyas.blog.hu/api/trackback/id/tr404330635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PresszósVera 2012.03.21. 16:46:05

:DDDD és ez (is) mennyire igaz!
erről a szar helyzetről egy barátom mesélhetne, képekkel is alátámasztható hihetetlen dolgokat :D

vizsla74 2012.03.21. 16:46:24

bírom az írásaidat, de ez most nekem nem tetszett...és nem a témaválasztás miatt. biztos a bejegyzés első sorában leírt körülmények miatt sikerült így:-)

Pudva · http://www.fatfish.hu 2012.03.21. 17:14:39

Tóni barátom, a 4 tigrisen volt büfés Ő mesélte az alábbit: A csaj ismerősei mindíg panaszkodtak, hogy ha elmennek a pijac WC-jére a fal le van szarva de kvázi derékmagasságban! nem értetteék, miért vagy hogy... Aztán kiderült, hogy az ázsia kultúrákban nem ülnek rá a wc deszkára, mondván az nem higénikus, hanem cipővel ráá állnak a deszkára! és úgy kuláznak... Ezért volt, hogy a wc hátulján a fal derékig szaros tudott lenni..

biczotibi 2012.03.21. 18:24:27

És a csajoknak jár a szájuk:)

Kísérletinyúl 2012.03.21. 18:30:25

nálunk mindig sorshúzás volt,ki menjen a nőibe takarítani,mer oda ugyan senki se akart..
szerintem erre nincs megoldás semmi
esetleg ha az udvarra csinálsz egy ásott gödröt,a benti wc-t meg bezárod

Rafkóblog 2012.03.21. 18:46:36

En szivesen olvasnek meg balatoni sztorikat. Vagy ilyesmit :) Vagy, magambol kiindulva, vendegatveros okossagokat ;)

Thresher 2012.03.21. 19:09:33

A jakabhegyi kolesz legendásan le volt pusztulva... Más pécsi kötődés? :)

Éder mester 2012.03.21. 19:58:55

Boszorkány se volt ohne, mindenesetre a jakabos sztori teljesen életszagú.

sorica123 (törölt) 2012.03.21. 21:28:08

@vizsla74: hát ez nem az az írás, ami bárkinek a kedvence lesz:) De tényleg nagy az isten állatkertje, még akár egy munkahelyi budiban is tudnak vidám perceket szerezni a koleginák, akik iggéynessek, tehát rá nem ülnek arra a csúnya retkes deszkára, hanem körbebrunzolják, igényesen... Mivel munkahelyi klozettről van szó, nincs artisztkodás, ide józan emberek járnak. De célozni mint a részeg Tell Vilmos, hásze a következő hülye lép bele, nem az elkövető. Mondjuk egyes csajoknál (vagy pasasoknál akár) nem értem az ilyesmit, hogy fenn az ernyő, nincsen kas, azaz nem véletlenül úgy hagynak valamit vagy ilyesmi, hanem szisztematikusan csinálnak a pubilkus terekből disznóólat.
@Pudva: így se értem:D akkor is a vécé_be_ kulázik az ember, nem kanyarban... de hát látod, ez sem ilyen egyértelmű.
@Éder mester: nahát az a csaj jó részeg lehetett.

Pudva · http://www.fatfish.hu 2012.03.21. 21:54:09

@sorica123: Hát gondolom, ahogy rápucsítottak a deszkán állva, nem mindíg a lyukba ment a kula, hanem ha nagyobb nyomású volt, került a falra is ;)

mabel_wheeler 2012.03.21. 23:14:12

nem is emlékszem, mikor szartam egy nagyot utoljára.

punciuspilatus 2012.03.21. 23:15:12

anyway, transzatlanti járaton voltatok már rötyin? gumicsizma recommended.

dr. Ringlósztár 2012.03.22. 09:03:01

Az utolsó szóig igaz. Gondolom, mert magam is akár jó nevű disco-ban, akár alternatív kocsmában dolgoztam, azt tapasztaltam, hogy mindig a női wc az ocsmányabb a műszak végére.

ixub 2012.03.22. 09:10:19

Egy termelő üzemnél dolgozom. Sok sok évig voltam a közvetlen termelésben, de pár éve átkerültem az irodai részlegre. Számomra meglepő módon kolléganőim egy szinttel lejjebb járnak wc-re. Egyszer már megkérdeztem miért is. A válasz nekem mint férfinak meglepő volt. "Nem mernek bemenni a wc-re, mert nem tudják mit találnak ott." Szóval öt év melósok közti férfi wc használat után a fejesek női wc-je az ultragáz használhatatlan. Szép mondhatom.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.03.22. 09:47:04

Néha meglepődök, hogy egyes rendezvényeken, ahol helyből az átlagosnál látszólag jóval kulturáltabb emberek jelennek meg, egyesek hogyan tudják hagyni a wc-t, a férfi wc-t is. Mert ugye biztos van olyan, hogy valaki részegen mellészarik, de olyan helyen és időben is tapasztaltam ilyet, ahol még senki sem lehetett részeg. Meg olyan is van, hogy nem ismeri, vagy lusta használni a wc kefét. Na de azt már eleve nem értem, mikor józan ember nem bírja lehúzni sem maga után a wc-t, és egyesek ezt rendszeresen csinálják. Vagy mikor jobbra, balra, a wc előtt, a wc mögött, a falon, mindenütt ott a kula. Néha azt sem vágom egyesek hogyan csinálják. Pl. toitoiban olyan helyen is fogadott már szar, hogy akárhogy is gondolkodtam, azt csak úgy készíthették, hogy az illető felállt a wc-ra, majd az ajtó felé guggolt, és úgy helyezte a kábelt közvetlen az ajtó elé. Mondom, ha valaki nagyon részeg értem, bár én akkor sem műveltem még soha ilyesmit, de egyesek józanul is csinálnak ilyeneket.

viktor134 2012.03.22. 11:34:47

A keféhez:

Megmondom öszintén, nem merném megfogni, vagy csak papírral, mert ki tudja hol járt a nyele. :)

D4M13N 2012.03.22. 19:25:01

Ismét hatalmas.MA már kommenteltem egy kisebb litániát amit a legfrissebb poszthoz akartam írni.
Nem jött össze.Gyula.. posztban van ha minden igaz.
Röviden várom a következőt!

És egy rövid szösszenet.Fater fodrász volt,most unszolom hogy írjon ő is blogot.És a wc-shez tartozik,hogy náluk is volt pár érdekes sztori.a kokós srácok akik beugranak csak gyorsan pisálni aztán mire kijönnek már kaleidoszkóp szemük van és elmúlt a remegés csak a megfeszült arcizom árulkodik hogy megint megvolt az orrbavaló.

micsoda? 2012.03.22. 20:00:50

Jókat nevettem. A kiskölkök milliói a kilincsen:)először nehezen értettem, tényleg olvasni lehetett, asszem a valóvilágban történt. Hát ami azt illeti az operabálba járó nőkért sem tenném tüzbe a kezem. Remélem sok nő olvassa, már ezért megérte irni a "témában".

Rafkóblog 2012.03.22. 21:04:43

@punciuspilatus: En jobbra mentem, Azsiaba: nem volt cink. Itt biztos kevesebb volt az amcsi :)

Lita 2012.03.23. 00:56:28

Nos, ez kicsit gyengécske lett, tudnám javasolni, hogy igyá még valamit, vagy aludj még pár napot.. aztán várjuk a következőt... (pl. vendégek akik nem akartak fizetni s a velük való abalygás? - esetleg abajgás? :))
süti beállítások módosítása