Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szíveslátás, vendéghányás...

Szíveslátás, vendéghányás...

Támogass engem!

2018. június 04. - Szerda Úr

Van egy oldal, úgy hívják, hogy PATREON. Az a célja, hogy az olyan tartalomkészítő emberek, legálisan, a követőiktől kapjanak támogatást. Konkrétan pénzt. Vannak havi előfizetésre alapuló modellek, amelyben meghatározott összeggel támogatsz minden hónapban, illetve egyszeri adományokat is lehet adni. Ha tetszenek az írásaim, tisztelettel kérlek, hogy támogass engem, hogy még több tartalmat tudjak nektek készíteni. 

És, hogy miért kérlek erre?


    A  Vendéghányás blog már kicsit több mint hat éve üzemel és azon kívül, hogy néha megjelentek rajta reklámok, mindig is azt gondoltam, hogy ingyenesnek kell lennie. Most viszont válaszút elé jutottam, hogy a főállásom mellett elmegyek pincérkedni és akkor úgy nyúlom le tőletek a lóvét, cserébe viszont jóval kevesebb poszt lesz, vagy szimplán megkérlek arra, hogy hívj meg egy sörre. A haverjaim szerint az utóbbi őszintébb dolog, még ha kéregetés is. Mert az. 

    Szóval ha néhányan akik tele vagytok baszva lóvéval, vagy csak imádni valóan jó arcok vagytok, adtok nekem fejenként egy dollárt, akkor többet tudnék írni és ráadásul ez egyfajta motiváció is lenne, hiszen ha nem gyártok nektek kontentet akkor Ti sem fogjátok a második hónap után adni nekem a dellát.  

    Számoljunk
    Én nem kérek többet, csak fejenként egy dollárt. Hogy bizonyítsam, hogy komolyan gondolom, hetente ezért minimum 4-5 minőségi poszt fog felkerülni az oldalra. 

    Ilyen ruppótlan gyökér vagyok?
    Igenis meg nem is. Pedig eskü nem szívok sokat. Olyan sokat. De viccet félretéve ahhoz, hogy normális írásokat tudjak gyártani, ahhoz legfőképp nyugalom kell, amit úgy tudok elérni, hogy nem vállalok másodállást és nem stresszelek azon, hogy honnan teremtem elő a kieső pénzt, gyatra életszínvonalam fenntartásához. Jelen pillanatban kábé 5000 követőm van, ha ennek csak a 2%-a ad nekem havonta 1-5 dollár közötti összeget, akkor már nem csak több, de minőségibb írásokat tudok lerakni elétek. Win-win biznisz

    Miben fog változni a blog?
    Semmiben. Minden tartalom továbbra is ingyenes marad, viszont ha elérjük azt, hogy 150 dollár kapjak havonta, akkor kiadom a Gyula sztorikat pdf-ben, meg mindenféle ekönyvolvasós formátumban. Könyvben csak akkor, ha valaki gecisokat akar fizetni. És bőséges terveim vannak még, akár egy sorozat ötletét sem vetem el.

    Számoljunk újra (mint a jó pincér)
    Egy dollár a mai árfolyamon kb. 273. Ha egy évre felszorzod akkor sem haladja meg a 3500 forintot (valutaingadozást beleszámolva) amennyiért egy könyvet sem tudsz venni a szandrás boltban, én viszont cserébe karakterben legalább 3-at adok neked ennyi idő alatt. Annyira így nem is vészes nem? Ja, és bármikor megállíthatod, ha úgy gondolod, hogy nem megfelelő színvonalon nyomom. Baszkikám ennyiből meg sem vacsorázol.  

    További infóért kattints a PATREON oldalra és ha szeretnél, támogass. Köszönöm. 

    vendeghanyas_patreon_big.jpg

    A bejegyzés trackback címe:

    https://vendeghanyas.blog.hu/api/trackback/id/tr514023918

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Péter Kulcsár 2018.06.24. 19:07:45

    Támogatás megtörtént.

    Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2018.06.25. 09:00:51

    @Péter Kulcsár:
    Hálásan köszönöm, igyekszem megszolgálni! :)
    süti beállítások módosítása