Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szíveslátás, vendéghányás...

Szíveslátás, vendéghányás...

Öt éves a blog vaze

2016. december 15. - Szerda Úr

Elbasztam, mert december 2.-án született a Vendéghányás első írása, így lassan két hete már elmúltunk öt évesek, már ha elbaszott kismamai szófordulattal szeretnék élni, de hát végtére is az én gyermekem.

1g0c1a.jpg

2011. december 2.-án indult útnak a Szíveslátás, vendéghányás, amelyet úgy terveztem, hogy egyfajta napló lesz számomra, ahová a jól felírom az összes mocskosságot, meg jóval kevesebb számomra szívmelengető élményt, amit a vendéglátásban szereztem. Ahogy mentem végig a sztorikon, úgy jöttek saját véleményposztok, kitekintések, gondolatok. A blog szép lassan, egy erős, fix olvasótábort gyűjtött magának, ami ha nem is feltétlen sok emberből áll, kellemes családias hangulatú. És ezt köszönöm nektek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vendeghanyas.blog.hu/api/trackback/id/tr4312049189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LongLiveRocknRoll 2016.12.17. 15:30:11

Nekem sok-sok kellemes percet szereztél. Kösz.

Mr.Verucska 2016.12.17. 23:00:35

Nagyon tartalmas, életszagú és szórakoztató blog, hará Szerda Úr! : )

vittore 2016.12.20. 17:43:34

Nem is értem, hogy maradhatott életben, egy ilyen dilettáns, rossz humorú blog ennyi ideig???
Ja nem, ezt nem ide akartam írni.
Gratulálok a szülinaphoz, az egyik kedvenc blogom. Jó a humorod, tetszik a néhol kicsit erős megfogalmazás, jókat tudok röhögni azokon akik ki akadnak rajta.
Csak így tovább!

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2016.12.21. 10:02:37

@jaghu: @Mr.Verucska: @vittore:
Köszönöm gyerekek, sokat jelent ez nekem! :)
süti beállítások módosítása