Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szíveslátás, vendéghányás...

Szíveslátás, vendéghányás...

Dohányzás #2

2012. március 24. - Szerda Úr

Tegnap írtam egy rövidke posztot ami vendéglátás és cigaretta találkozásáról, főként ahogy én látom és ezt a levelet kaptam ma reggel amit egy az egyben bemásolok ide:

Tisztelt Szerdaúr!

Szeretnék hozzászólni a 2012.03.23 15:37 -kor publikált Dohányzás című posztjához. Remélem a kedves olvasói és maga is elgondolkodik a mondandómon.
Először is a cigaretta káros, mind az aktív és passzív fogyasztók számára. Amennyiben Ön úgy dönt, hogy megöli magát, ám tegye, viszont nyomatékosan felszólítom, hogy engem NE mérgezzen. Semmilyen joga nincsen ahhoz, hogy az orrom alá pöfékelje azt a mérget, mert még ha csak büdös lenne, azon túllépnék, de az Én és gyermekeim egészségével Maga ne játsszon!

Nagyon helyes, hogy ki lett tiltva mindenhonnan a bagó, végre ha elmegyek egy étterembe, vagy teszem azt kávézóba nem kell azt a mérget szívnom, a buszmegállóban is végre lehet levegőt kapni. Tiltsák be a boltokban való forgalmazást is, csak traffikokban lehessen hozzájutni emelt áron. Akkor talán Ön is elgondolkodik azon, hogy mennyi pénzt szór ki, csak azért, hogy megölhesse magát.

Továbbá remélem bevezetik azt is, hogy a TB ne támogassa a dohányzás útján történő megbetegedéseket, ugyanis felháborítónak tartom, hogy az Én pénzemből kezelik ezt a züllött társaságot, akik a saját hibájuk árán betegszenek meg. Fizessék ki Ők, fizesse ki Maga, de ne az én pénzemet lopja el, erre a célra!

Remélem megértették amit mondani szerettem volna és elgondolkodnak a cigaretta letételén.

Üdvözlettel:

[Cenzúrázva]

Az igazat megvallva, először azt hittem, hogy ez valami vicc, valaki szórakozik velem, de nem, facebook-on rákerestem a küldő email címére és (csak az irónia kedvéért mondom) egy elhízott negyvenes szőke hölgyemény a levél írója aki munkahelyénél egy dohányellenes szövetséget adott meg.

Tehát kedves levélíró ezúton nyílt levélben válaszolnék;

A dohányzás valóban káros mind az aktív és passzív fogyasztók számára, ezzel kár vitatkoznom, de úgy ahogy mindennek megvan a kulturált fogyasztási lehetősége, úgy gondolom, hogy a tolerancia nevében illene a másik oldalt is nézni, hiszen mi dohányosok toleráljuk a nemdohányzókat, pedig mi vagyunk többségben. Kétlem, hogy én személyesen károsítanám az Ön illetve gyermekei egészségét, ha mégis akkor kérem Ön is és gyermekei is távozzanak azokból a sztriptízbárokból ahova én járok, amúgy sem gyerekeknek való környék. A buszmegállós és egyéb tiltással amúgy egyetértek, én eddig sem gyújtottam rá ott, viszont a kültér az kültér, ha én direkt szélirányba állok akkor magára fog menni a füst. Akkor is ha 30 méterrel odébb állok. Amennyiben pedig flegmán, úri passzióból fel hívja rá a figyelmemet, hogy a buszmegállótól 2-3 méter távolság nem elég, akkor bizony direkt szélirányba fogok állni, ugyanis én mindig figyelek arra, hogy senkire nem menjen a füst, ha pedig gyerek jön arra, akkor inkább eloltom. Ez tolerancia, amit érdekes módon a bagósok lépnek meg.. Persze emeljük csak a cigaretta árát és ne is lehessen mindenhol kapni. Mi lesz a vége? Otthon töltött cigik feketén árulása, a sulibejáratnál. Mindenki boldog. Csak éppen míg az jelenleg elérhető cigarettákban van normális füstszűrő illetve ténylegesen dohányból készül, addig ezek  a házilag barkácsolt cigik, tele lesznek fűrészporral... Dejóóó!

Ez a TársadalomBiztosításos rész különösen tetszik! Tehát minden bagós fizesse ki a saját kezelését igaz? Én benne vagyok, de csak egy feltétellel. Akkor a túlsúlyos emberek is fizessék azt meg, hiszen az elhízás káros, többek között nem csak Önre (mert ugye ön ránézésre van 200kg) hanem ránk is, teszem azt elfoglal két helyet a buszon, ergo érelmeszesedése lesz valakinek a sok álldogálástól, vagy ugye mivel elég nagydarab kétszarannyi levegőt fogyaszt, meg hát a trágyája is kétszer akkora, amit gondolom egy öblítéssel nem lehet levinni, tehát duplaannyi vizet, levegőt fogyaszt mint mások. Tiltsuk be az evést, mert káros! Elhízáshoz vezet! Tessék elfelejteni azt a dumát, hogy "ilyen az alkatom ez genetika", tessék sportolni, normálisan étkezni, mint egy kulturált ember és nem egy disznó.. Tiltsuk be az alkoholt! Rengeteg ember, krónikus alkoholista létezik, akiket mind a mi pénzünkből kezelnek! Felháborító! Tiltsuk be a kocsmákat mert ott tudnak inni! Rengeteg baleset történik az utakon mert emberek autóval karamboloznak. Tiltsuk be az autózást! Nehogymár az én pénzemen kezeljék azt a szerencsétlen akinek leszakadt a karja, mert motorral 300-al száguldott. Tiltsuk be a sportot is, mert rengeteg sérülés történhet! Múltkor edzésen az egyik csapattársamnak eltört a keze mert balfaszul védett egy rúgást! Azonnal be kell tiltani a sportot, mert Önök és én is fizetem ennek a szerencsétlen gyereknek a kezelését. Tiltsunk be mindent! Ugye milyen jól hangzik?

Elsősorban azt kéne megértened Te beszűkült agyú elhízott sertés, hogy mi nem akarunk közösködni veled, mi megelégszünk egy dohányzásra kijelölt hellyel is mert TOLERÁNSAK vagyunk, ami rólatok nem mondható el. Köpködni könnyű, TB-vel meg az egészséggel dobálózni is az, gondolkodáshoz már ész kell amit szerintem sok ember gyártásakor költségkímélés címen kihagytak. De félre a fikázódást értem én a lényeget, nem akarok senkivel se kibaszni, csupán azt nem értem, hogy megfelelő és kulturált körülmények között, miért nem lehet éttermekben dohányozni?

A bejegyzés trackback címe:

https://vendeghanyas.blog.hu/api/trackback/id/tr154336640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.03.24. 09:59:06

Mondtam, ill. irtam, hogy sok a nyafogós ember. A túlsulyos emberekkel is kellene már foglalkozni. Az az igazi, minden betegség forrása.

Kicsi Kacsa 2012.03.24. 10:12:21

Azt kihagytad, hogy tiltsunk be minden járművet, mert a kipufogó füstje mennyire káros! A sok rákos beteg is ezért van. Az ő kezelésüket ki fizeti? Tiltsuk be a teheneket is, hiszen az ózonlyuk az ő bélgázuk hatására (is) keletkezik!
Még lehetne sorolni, de egy ilyen soviniszta emberrel úgysem lehet ezt megértetni.

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2012.03.24. 10:14:40

@Kicsi Kacsa:
tiltsuk be az internetet, mert hülyeséget okoz :D

Kicsi Kacsa 2012.03.24. 10:21:35

@Szerda Úr: tudod mit? tiltsunk be mindent, menjünk vissza a kőkorszakba, és olyan egészségesek leszünk, mint az ősemberek!

Ezzel mondjuk az a baj, hogy kb 30 évesen már nem élnénk, de ki törődik azzal, ha egészségesen hal meg? :D

Ferkó20 2012.03.24. 10:38:19

Abban nincs semmi tolerancia, ha nem gyújtasz rá egy gyerek mellett, mint ahogy semmilyen más módon nem fogod közvetlenül károsítani az egészségét, ez egyszerű erkölcsi norma, nem kéne olyan nagyra lenned magadtól, amiért ezt betartod. Hihetetlen primitív bejegyzés lett ez, önajnározás és személyeskedés keveréke, gratulálok, sokra fogod még vinni!

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2012.03.24. 10:47:58

@Ferkó20:

nem nem gyújtok rá, hanem pont hogy eloltom. szövegértés egyes, már rég sokra vittem azért tudok naphosszat blogolni, nem pedig azon sírni, hogy ki pöfékel az orrom alá...

kridli 2012.03.24. 10:55:35

ejnye Szerda Úr... pont neked magyarázzam, hogy aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha basszák? ha blog-ot írsz, akkor ne csodálkozz ha ilyen stílusú válaszleveleket kapsz. ha minden ilyen ellen ki fogsz kelni egy re-post-ban, akkor igencsak unalmas lesz a blog, amiért pedig kár lenne :D

de hogy a témához is hozzászóljak, lehet, hogy te toleráns vagy, én épp leszokóban vagyok, de úgy gondolom én is toleráns voltam (meg leszek, ha nem sikerül leszokni :) ), de a nagy többség nem az. nagyon nehéz ez az ügy amúgy, mert mindkét oldal érthető, de sajnos magyarországon nem sok helyet tudok, ahol tényleg normálisan meg volt oldva a dohányzó-nemdohányzó szeparálás, így meg hiába toleráns az ember, az éttermek/kávézók/kocsmák nagy részében füst volt. nem is gondolom, hogy itthon az előző post-odban írt módszerekkel ki lehetne kényszeríteni az értelmes szeparálást. így viszont lehet tényleg a teljes tiltás a jobb megoldás. (bár az 5 méteres szabály ebben a formában tényleg baromság)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2012.03.24. 10:58:05

Egy helyen nem tudok veled egyetérteni, Szerda Úr: amikor leírod, hogy milyen körültekintően dohányzol, és aztán egyenlőségjelet teszel magad és a többi dohányos közé, majd ebből levezeted, hogy a dohányosok tehát toleránsak és jófejek.
Hát ez sajnos nem így van. Rettentő sok a paraszt dohányos, aki eddig is szart a szabályozásra, rendelkezésre, a nemdohányzók sirámaira meg a hasonlókra. Amíg ilyenek lesznek (márpedig mindig lesznek), addig a nemdohányzóknak mindig lesz muníciójuk köpködni a dohányosokat. Hozzáteszem egyébként pont ez az a réteg, akikre nem hat semmilyen szabályozás, tehát ebből a szempontból ez az új tiltás is tök felesleges volt, ugyanúgy rá fog menni a füst a nemdohányzókra, mert emberünk továbbra is leszarja.
Hogy a másik oldalt is megtámogassam kicsit, azért ha belegondolsz, érthető ám a másik oldal álláspontja is, még ha az néha ilyen nehezen tolerálható formában is kerül kinyilvánításra, mint a fenti levél. Az, hogy ő nem akar füstöt szívni, ugyanolyan választás, mint az, hogy te pedig dohányzol. Mindkettőtöknek jogotok van a sajátotokhoz.
Egyébként ennek kapcsán tartom kiborítónak a dohánytermékek árusításának korlátozását, és az árának a különösebb ok nélküli, "elrettentő célzatú" növelését. Az állam ezt ráadásul egy sor dologgal eljátssza mostanában, ld. chipsadó. Nekem baromira nincs szükségem arra, hogy vezessék a kezemet, hogy megmondják, mit akarok valójában enni-inni-szívni-akármi. A belem kifordul tőle, amikor egy mesterségesen megdrágított dolog kerül a kezembe, és szinte hallom, ahogy a kedves vezetők suttogják a fülembe, hogy tedd le, ez káros, inkább vegyél egy magyar almát, és menj el templomba, egy jó magyar állampolgárnak ez a dolga.
Érdekes, hogy mindenki csak rántott egyet a vállán az ilyen és hasonló szabályozásokra (ad absurdum volt, aki örült nekik, mert hát káros dolgokat drágítottak, dejó, dejó...), és nem veszik észre, hogy ez a diktatúra egyik legszemkiverőbb megnyilvánulása.

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2012.03.24. 10:58:49

@kridli:

nem keltem ki magamból, ez a téma szorosan kapcsolódik a vendéglátáshoz, a blog csupán a véleményemet tükrözi. teljesen jogos a meglátásod, hogy azért mert egykét ember toleráns, még nem lesz mindenki az, de ettől független én a teljes tiltást soha nem támogatom semmiben, mert azzal nem lehet elérni semmit. egy kulturált fogyasztói magatartással pedig mindent el lehetne érni, de ehhez változni kell a dohányzóknak és a nemdohányzóknak is.

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2012.03.24. 11:02:06

@Mainframe:

maximálisan egyetértek, nem is értem miért így írtam meg, nem az volt a szándék, hogy a dohányosok jóarcok. csupán az én környezetemben vagyunk körültekintőek és ezt sokszor elfelejtem. sok a paraszt na :D

Eclect 2012.03.24. 11:02:24

Ezt a levelet márpedig Modor Tibor írta! :D

kridli 2012.03.24. 11:05:21

@Szerda Úr: teljes tiltás? 5m-rel arrébb mész, és dohányozhatsz :)

mindenesetre szerintem a régi állapot az tényleg gáz volt, és a magyar kiskapukereséses mentalitást ismerve a vendéglátósok mindent megtettek volna, hogy megússzák a tényleges szeparáláshoz szükséges beruházásokat. szeparálás nélkül meg mit sem ér a kulturált fogyasztói magatartás.

kridli 2012.03.24. 11:13:11

eszembejutott közben egy kompromisszumos megoldás.
minden étterem/kávézó/kocsma legyen vagy tisztán dohányzó, vagy nem dohányzó, azonban a dohányzó helyek száma legyen korlátozott, mondjuk m2 alapon. pl. minden kategória 25%-a lehetne dohányzó egy településen/kerületben. a dohányzó hely címért pedig licitálni kellene az önkormányzatnál, természetesen az felelős ügyintézők zsebébe csúsztatott borítékokkal :)

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2012.03.24. 11:17:20

@kridli:

hasonlón én is gondolkodtam, de ez meg túlságosan is a korrupciót erősítené, pedig ez jó megoldás lehetne.

killermoney 2012.03.24. 11:43:08

@Szerda Úr: A nagy részével amit írsz egyetértek de azért nem írd már azt hogy több a dohányos mint a nemdohányos m ez nem igaz. Ha jól tudom legutóbbi statisztikák szerint Magyarországon az emberek körülbelül 1/3-a dohányzik.

Amúgy én személy szerint örülök annak hogy nem lehet cigizni a kocsmákban,éttermekben stb bár tény hogy a lehetőséget meg kellett vna hagyni arra hogy megfelelő körülmények között ki lehessen alakítani dohányzó helységet. Viszont nem leszek büdös ha bemegyek egy kocsmába 5 percre és nekem pl azért jó m piához cigizek de ha nem lehet bent rágyújtani akkor kimenni macera így mondjuk nem egy dobozt szívok el egy hosszabb éjszakázás alatt hanem felet vagy akár még kevesebbet

Rafkóblog 2012.03.24. 11:53:29

Még 2008-ban a főiskolán készítenünk kellett érveléstechnika órára egy-egy disputát a dohányzás mellett- és ellen... 2-2 oldal A4-es oldal. Ide kommentbe betenném mindkettőt, de sztem nem fér be meg nem tudom, hogy érdekel-e bárkit is?!

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2012.03.24. 11:54:23

@Rafkóblog:

szerintem érdekelne mindenkit :) engem tutira :)

Rafkóblog 2012.03.24. 12:10:23

készül a bejegyzés :)

D4M13N 2012.03.24. 14:07:03

Én egyet nem tudok felfogni.Amikor a habzó szájjal örjöngő nemdohányos azon röhög hogy végre most a kocsmájába/pub/étterem ahová 20 éve jár,végre füstmentes lett és nyugodtan tud enni,akkor MI a kurva anyámért viselte el 20 évig?
Passzióból vagy mert túl paraszt hogy elsétálj két utcát?Vagy mert végre ismét volt egy dolog amikor mások kárán röhöghet?Valszeg az utóbbi.

MEgyek utcán,jön egy kisgyerek(aki éppen nem cigizik mert már 10 éves,lenyegtelen) akkor automatikusan a másik kezembe veszem a cigit és kijjebb tartom nehogy rá menjen a füst,mert így tartom illendőnek.Társaságban akár milyen hely értsd:lebuj,tróger késdobáló vagy egy normál étterem megkérdezem a velem ülőket hogy nem zavarja esetleg őket ha rágyújtok,hiába mellettünk a másik asztalnál cigiznek.
A buszmegálló dologgal egyetértek,sőt! a parkokban se lehessen mert ott van játszótér,futnak az emberek mert sport stb.
De ha ÉN az utcán rágyújtok nekem senki se vegye ki verbálisan a kezemből a cigarettát!

A levélíród sajnos értelmes ember volt vagy most is az.Csak sajnos megkeseredett és ezért talált meg.A szomorú hogy nem is olvasta a blogot csak a keresőben vadásszák a szektájukkal az ilyen írásokat és rögtön támadnak.Egyez a humán pitbullok.rájuk kell hagyni ,széttépik egymást így is - úgy is.

Rafkóblog 2012.03.24. 18:41:12

Itt a link: rafko.blog.hu/2012/03/24/vendeghanyas_ft_vs_dohanyzas_a_szerk_bejegyzese
Szerda ur: remelem nem gond h a blogom, vagyis a bejegyzes linkjet ide masoltam!

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2012.03.24. 21:36:52

@Rafkóblog:

nem gond, én is megosztottam facebookon, már délután

Rafkóblog 2012.03.24. 21:47:41

@Szerda Úr: Es tenyleg :) koszi! Maskor is :)

PresszósVera 2012.03.25. 06:29:10

fúú! engem meg egyszerűen nem érdekel ez a dohányzósdi dolog. mindenki megoldja magának :)

gyorossyerno 2012.03.25. 11:10:14

ez a poszt sajnos tényleg szar lett, ugyanolyan fasz voltál amíg írtad, mint a nő aki neked küldte a levelet

kár, hiszen láttuk, hogy normálisan is képes vagy érvelni

mifolyikittgyöngyösön?! 2012.03.25. 13:53:28

szerintem nem is kellene TB..
Ha valaki megbetegszik,akkor egyszeruen nem tett meg mindent azert,hogy egeszseges m
atadjon,ergo ,az o hibaja!
Ha elbasz egy auto,akkor mi az anyadert nem neztel korul?
Ha osszetorsz valakit,akkor nem a korulmenyeknek megfeleloen vezettel..

i_d 2012.03.25. 23:48:44

"elfoglal két helyet a buszon, ergo érelmeszesedése lesz valakinek a sok álldogálástól"
ezzel azért olyan helyen ne érvelj, ahol kicsit is konyítanak a betegségekhez, az érelmeszesedés oka többek közt a cigi.
én 13 éves koromtól 23 ig toltam, elég rendesen, sikerült leszoknom, könnyebb volt mint gondoltam, csak az a 3 év volt nehéz amíg rávettem magam. ma már zavar, ha büdös a ruhám, ha csípi a szemem stb. és üdvözöltem a törvényt. a dohányost megértem, hisz én is az voltam, de mint ahogy ő is engem, pont leszarom azt, hogy kellemtelen neki a helyzet, de nem árt hozzászokni a kellemetlenhez, mert 55 évesen a pulmonológián feküdni agyi áttéttel és fuldokolva várni a halált, rosszabb mint kimenni az ajtó elé.
a blog amúgy fasza, abba ne hagyd!

2012.03.26. 09:04:26

Húú ennyi közhelyet, és baromságot, amit ez a sertés írt...

Én se dohányzom, és örülök a füstmentes helyeknek, de nem tartom ezt az új szabályt jónak. Régen is minden további nélkül bementem egy helyre, megkérdeztem, hol a nemdohányzó részleg, és megmutatták, szinte mindenhol volt... problem? Max. ha rossz volt a szellőzés (vagy nem volt, előfordult) akkor máskor nem mentem oda.

Amúgy meg azért is hülye a szabály, mert nem lehet betartani - lásd máris megvannak a kiskapuk, sőt, a világ kitermeli azt, ami a helyes lett volna: lettek nemdohányzó és dohányzó helyek.

Na ha lenne elég tőkém, most én is nyitnék egyet, lehetőleg egy éjjelnappali és egy pizzéria közé :D vagy étel-ital-cigi kiszállítós vállalkozás.

Hajrá emberek, akinek van esze és pénze, használja ki a lehetőséget (mint Szerda úr), mert ez az.

Kelletteznekem? 2012.03.26. 19:00:17

Én nem-dohányzó vagyok, de nagyon toleráns. Kb 20 éve járok szórakozóhelyekre, és 20 éve nyelem, szívom mások füstjét. Soha nem fikáztam ezért senkit, nem basztattam a többi szórakozó embert. Én is azt is megértem, hogy sok embernek a szórakozáshoz hozzátartozik a cigi, ahogy nekem pl a sör. Én a tejes betiltást sok szempontból egy nem jó megoldásnak tartottam egyébként. Egy valamit szeretnék elmondani az összes dohányosnak: én és még sok százezer nem-dohányzó társam évtizedeken keresztül nagyon toleránsak voltunk, vállaltuk hogy büdös a ruhnk, hogy súlyosan károsodott az egészségünk, hogy nem tudtuk 100%üig jól érezni magunkat a füst miatt, eltűrtük mert toleránsak vagyunk, a barátainkért, akik dohényosok, egymásért, mert lássuk be, ha valaki nem volt hajlandó füstbe menni, akkor gyakorlatilag nem tudott a barátaival bulizni. Én ezért dohényosoktól soha egyetlen köszönömöt nem kaptam, egyszer sem ajánlotta fel senki, hogy pl 20-ból egyszer menjünk el egy nem dohényzó helyre, ha már 19-szer én hozok áldozatot. Mert a dohnyos megszokta, természetesnek veszi, hogy neki jár a füstölés, a többiek kapják be, én ezt érzem, 99%-ban a dohényosok részéről. Mi nemdohányosok maradhattunk jó fejek, ha szó nálkül trtünk, és a legnagyobb, hogy még most is MI vagyunk a köcsögök, akik nem toleránsak, csak azt nem értem miért? Ha az összes 4-5 millió nemdohényos folyton a cigiseket basztatta volna 20 éven át, az is érthető lett volna, hiszen nagyon szar szívni más füstjét, de nem ez történt, hiszen elviseltük, hagytuk, toleráltuk. Az emberek 95%-a nem szólt egy szót se, a békesség kedvéért, ennyit kibír az ember jeligével, na mi vagyunk aztán duplán hülyének nézve, eddig hogy tártünk, mostmeg mi vagyunk a gecik. A maradék 5% meg kiállt az igazáért, persze egy részük köcsög, akinek a kötözködés a lényeg, de miattuk én hadd ne érezzem már szarul magam hogy mostmár végre nem kell szívnom a füstöt.

Sajnos nagyon nehéz egy helyen egyszerre dohényzó és nemdohényzó helyet csinálni, a füstöt nehéz kiszűrni. Azt pedig minden dohányos vegye tudomásul, hogy a szenvedélye/kedvtelése nagyon kelletemetlen és ez a kellemetlenség elkerülhetetlen. Ha iszok, te nem leszel részeg, ha zsírt eszek, neked nem lesz koleszterined, ha cigizel az nekem is károsítja az egészségemet. Emiatt nem a cigisek a szemetek, de viszont nem is én tehetek róla, ez egy ilyen dolog, ezért bizony úgy kell megoldani, hogy a nem cigis ne szívjon. Úgy tünik, ez a korlátozás most az egyetlen megoldás, ha nem is tökéletes. De ha már így van, higyétek el, a nemdohányosok nagy része nem kárörvend, nem a ti kellemetlenségeteknek örül. (én biztos nem), hanem annak, hogy végre fellélegezhet, és évtizedes szívás után most végre a mi szempontunk is érvényesült, és talán sok dohényosnak is jobb lesz, aki nem szeret a füstben ülni, és végre úgy tudok a dohényos barátaiimal együtt bulizni, hogy őket se kell azzal szivassam, hogy menjünk olyan helyre, ami nekem is jó. (Kérem jelentkezzen az a dohényos, aki egyszer is felajánlotta barátainak, akik nem cigiztek, hogy menjenek nemdohényzó helyre. Köszönöm. Ehhez képest tessenek minket szídni)

Harcospónilóó 2012.03.28. 09:13:26

@Kelletteznekem?:
Akkor én most jelentkezem :) A legtöbb barátom nem dohányzik, teljes mértékben tiszteletben tartom ezt, otthon is kimegyek a teraszra, ha épp muszáj rágyújtanom. Ha étterembe mentünk, mindig a nemdohányzó részbe, mert evés közben nehogymár a cigiszagot kelljen szagolnia mindenkinek. Mellékesen megjegyzem, sosem éreztem cigiszagot a nemdohányzó részekben, és a többiek sem. Tehát amit írtál, abból nekem nagy részben az jött le, hogy az ismerőseiddel van probléma.
Amúgy alapvetően nincs gondom ezzel a tiltással, inkább a nemdohányzók kárörvendésével, csak emiatt nyílik ki az a bizonyos bicska.

A TB-s témához meg csak annyit, hogy elég nevetségesnek tartom ezt az érvet, hisz szinte minden ember tesz olyan dolgot szervezetével, ami nem egészséges, megbetegedhet tőle, és mégis TB-ből megy a lóvé.
Amúgy a munkahelyemet is beterrorizálhatnám, hisz az itt elszenvedett stressztől strumám lett, aminek kezelését ugye a TB fedezi, csúúnya-csúúnya munkahely... :)

Skodakék Fábia 2012.03.28. 11:08:37

Bréking nyúz: A nemdohányzós törvény sikerén felbuzdulva a kormány már tervezi a nembelepisilős medencék kialakítását a strandokon

xaba99 · http://landf.blog.hu 2012.03.28. 11:22:40

@petrócselly: lesz olyan BKV járat is, amin tilos lesz izzadni meg fingani?

Divi 2012.04.16. 23:42:47

Szerda urat el akartam küldeni a picsába emiatt a levél miatt,de olvasva a kommenteket, megmenekült a segge az értelmetlen kioktató kommenttől, mert értelmesen elmagyarázta mit is gondol...

Celtic 2012.05.13. 21:09:57

@Kelletteznekem?: Hmmm. Ennyi erovel TE miert nem mondtad, hoyg "menjunk nemdohanyzo helyre" ? Miert a masiknak kellene kitalalni a Te gondolataidat? Attol lesz tolerans, hoyg rajon, mire gondolsz?

Frucsasz 2015.07.08. 20:48:13

Hehe... anno napi szinten olvastalak. Ma ( a balatoni posztod után) kedvem támadt újraolvasni a régi posztokat, így ide is eljutottam. A hízókocának sajna bejött a jóslat: mára már csak trafikokban, ohpardon, népnemzeti dohányboltokban kaphatsz cigit, emelt áron. Sőt, lassan egyendobozban... Eközben a népek áttértek az olcsóbb csempészcigire, meg a saját tekerésre. Kicsit félek is, mert ezek után lehet, hogy a te vízióid lesznek megvalósítva: kocsma helyett népnemzeti italbolt, népnemzeti sportolás (helló stadionok, helló regisztrált szurkolók), népnemzeti chipsadó (ja az már van...). Én tavaly még a vasfüggöny visszaállításával poénkodtam. Azóta megtanultam a leckét: soha többé nem adok ötleteket. :)

Szerda Úr · http://vendeghanyas.blog.hu 2015.07.08. 22:50:58

@Frucsasz:

Hehe, köszi! Király vagy.
mondjuk azóta a jó kis ötleteimet megtartom magamnak, vagy pénzért adom. lsd italbolt, vasárnapi zárvatartás ;)
süti beállítások módosítása